Το αυτοκίνητο που θεωρείται από πολλούς η σύγχρονη εκδοχή της McLaren F1, μιας και τα δύο έχουν σχεδιαστεί από τον ίδιο άνθρωπο τοn Gordon Murray, παρουσιάστηκε πλέον επίσημα. Και σε πολλούς τομείς εντυπωσιάζει, υιοθετώντας στοιχεία και από τη Φόρμουλα 1 χωρίς όμως να θέλει να είναι ένα μονοθέσιο για δημόσιους δρόμους.
Η εμφάνισή του έχει στοιχεία από τη McLaren F1, ενώ εδώ πέρα από τις πόρτες προς τα πάνω ανοίγει και το κάλυμμα του κινητήρα, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο. Και τροφοδοτείται με αέρα και από το χαρακτηριστικό ρύγχος στην οροφή.
Ακόμα πιο χαρακτηριστικός ο ανεμιστήρας στο πίσω μέρος που θυμίζει τις Brabham που είχε σχεδιάσει ο Murray τη δεκαετία του ’80. Όπως και εκεί έτσι και εδώ εξασφαλίζει πολύ μεγάλη κάθετη δύναμη, ενώ όπως αναφέρεται από την κατασκευάστρια βελτιώνει το συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 12,5%.
Στο εσωτερικό οι επιρροές από την McLaren F1 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, μιας και η διάταξη είναι τριθέσια με τον οδηγό να κάθεται μπροστά και στο κέντρο μια τους δύο επιβάτες πίσω και στα πλάγιά του. Χαρακτηριστικά είναι πως τα καθίσματά τους ζυγίζουν μόλις 3 kg, ενώ αυτό του οδηγού 7, ενώ γενικά έχει γίνει προσπάθεια να κρατηθεί το βάρος χαμηλά. Με απόλυτη επιτυχία μάλιστα, μιας και το T.50 ζυγίζει, με όλα τα απαραίτητα υγρά μόλις 987 kg.
Ο τοποθετημένος στο κέντρο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός V12 4,0 lt, που έχει εξελιχθεί από την Cosworth και αποδίδει 663 ίππους στις 11.500 rpm και 467 Νm. Στις ιδιαιτερότητές τους, πέρα από τα 0,3 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για να φτάσει από το ρελαντί στον κόφτη στις 12.100 rpm περιλαμβάνεται και ο λόγιος συμπίεσης του 14:1.