Το «Mission 1000» είναι η κατηγορία που προστέθηκε στο Ντακάρ του 2024, κι αφορά σε οχήματα που χρησιμοποιούν συστήματα μετάδοσης κίνησης νέας γενιάς για την ουδετερότητα του άνθρακα.
Η HySE συμμετείχε φέτος με το HySE-X1, εξοπλισμένο με κινητήρα υδρογόνου, στο πλαίσιο της γενικότερης προετοιμασίας της και για να εξελίξει το όχημα ενόψει της εμπλοκής της στον αγώνα το 2025. Το HySE-X1 κατέλαβε την τέταρτη θέση στην κατηγορία.
Αυτή τη φορά η HySE θα παρουσιάσει το HySE-X2, το οποίο διαθέτει κινητήρα και πλαίσιο που έχουν εξελιχθεί σε σχέση με αυτά του HySE-X1, προκειμένου να αντιμετωπιστούν νέες τεχνικές προκλήσεις, όπως η αύξηση της απόδοσης στο υψηλό εύρος στροφών, η βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου στο μεσαίο εύρος και η αύξηση της χωρητικότητας της δεξαμενής υδρογόνου.
Το HySe-Χ2 έχει μήκος 4 m, πλάτος 2 m και ύψος 1,9 m, ενώ το βάρος του είναι 1.250 kg. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος, 16αβάλβιδος με χωρητικότητα 998 κ.εκ. και φέρει τρία ρεζερβουάρ υδρογόνου. Το πλήρωμα θα αποτελείται από τον 54άχρονο Ιάπωνα οδηγό Yoshiko Ikemachi και τον 62άχρονο Πορτογάλο συνοδηγό Paulo Marques
Η HySE εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου και δικτύου για την υλοποίηση της συμπαγούς κινητικότητας με υδρογόνο, προωθώντας την παρουσία και τις πρωτοβουλίες της HySE μέσω της συμμετοχής στο παγκοσμίου φήμης Ράλι Ντακάρ.
Η HySE πρόκειται επίσης να συμμετάσχει στην «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Υδρογόνου» που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες (18 -22 Νοεμβρίου) παρουσιάζοντα το HySE-X2 στο περίπτερο «Automobile Club de l'Ouest».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Zhou Guanyu: Το σενάριο παραμονής του στο paddock της Formula 1