ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Αγωνιστική ικανοποίηση και ψυχραιμία για το πλήρωμα του Car Center


Το πλήρωμα των Επαμεινώνδα Καρανικόλα και Γιώργου Κακαβά είχε ένα δύσκολο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με το Ford Fiesta Rally2.

  • ΦΩΤ.: CAR CENTER
  • 2/7/2025

#50 Επαμεινώνδας ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ / Γεώργιος ΚΑΚΑΒΑΣ. Έτσι ήταν δηλωμένη η συμμετοχή του Ford Car Center με το Ford Fiesta Rally2 που κατέγραψε ένα ακόμη Ράλλυ Ακρόπολις στο βιογραφικό της.

Το ελληνικό πλήρωμα, με υποστήριξη αποκλειστικά από Έλληνες μηχανικούς, που βρέθηκε στην αφετηρία ενός αγώνα του παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, όχι τέλεια προετοιμασμένο λόγω διάφορων συνθηκών, αλλά με πολλή διάθεση, επιθυμία και αγωνιστική λογική.

Δεν κατάφερε να πετύχει το ανώτερο των στόχων του, βάσει των επιδόσεών του, και αυτό αφήνει πικρία, αλλά «γέμισε» με την αγάπη των θεατών από τα εντυπωσιακά περάσματά του στις πιο αντιπροσωπευτικές για χωμάτινο ράλι στον κόσμο!

Υψηλές θερμοκρασίες, στενοί και επικίνδυνοι δρόμοι με σαθρό οδόστρωμα από  πέτρες ήταν το γνώριμο σκηνικό για τις τρεις πλήρεις ημέρες του 69ου Ράλλυ ακρόπολις, του αγώνα-ορόσημο στο καλεντάρι του WRC.

Και όσοι τερμάτισαν, αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί φέτος είχαν και ένα επιπλέον μεγάλο αντίπαλο: τον καύσωνα της Πέμπτης και Παρασκευής, που εξασθένησε τους αγωνιζόμενους και πλήγωσε τα αυτοκίνητα...

Ο έβδομος γύρος το WRC 2025, ο τρίτος στη σειρά σε χώμα, απέδειξε με τον πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο το γιατί είναι ένας από τους πιο απαιτητικούς της σεζόν για οδηγούς και αυτοκίνητα.

«Ενός κακού, μύρια έπονται». Πολλές φορές ακούμε αυτή την φράση και την χρησιμοποιούμε έπειτα από ένα δυσάρεστο γεγονός, γνωρίζοντας κατά κάποιο τρόπο θα ακολουθήσουν και άλλα. Αυτή φράση λοιπόν βρήκε «τέλεια εφαρμογή» στην συμμετοχή του Ford Center Center με τα όσα ξεκίνησαν την Παρασκευή και ολοκληρώθηκαν την Κυριακή.

Ωστόσο ανάμεσα σε κλατάρισμα, στραβωμένες ζάντες, ηλεκτρολογικά και ποινή διαχείρισης αριθμού ελαστικών, το πλήρωμα του Ford Car Center βρήκε τον χρόνο, επιστράτευσε την διάθεση, ξεπέρασε την ψυχική κόπωση-απογοήτευση και σε κάθε, μα κάθε Ειδική Διαδρομή «πάτησε τέρμα το γκάζι», ευχαριστώντας εαυτούς και χιλιάδες θεατές.

Ναι, μαζί με όλα αυτά, η ομάδα επέστρεψε στην Αθήνα γεμάτη σε πολλά επίπεδα. Η ηρεμία με την παρέλευση του χρόνου, θα μεταποιήσει τα προβλήματα σε γνώση και διαχείριση, και αυτό το γνωρίζουν όλοι σε κάθε πόστο στο Car Center.

Την καλύτερη ωστόσο ανασκόπηση, μπορούν να την κάνουν πράξη τα λόγια των πρωταγωνιστών. Ο λόγος, σε αυτούς που τέσσερις ημέρες όργωναν τα βουνά της Ελλάδας δίνοντάς μας εξαιρετικές Ακροπολικές εικόνες!

Ο Νώντας Καρανικόλας δήλωσε:

«Γενικά θα μπορούσε να είμαστε καλύτεροι σε αυτό το Ράλλυ Ακρόπολις. Ούτε το αυτοκίνητο ξέραμε, και όπως κρίνεται από το αποτέλεσμα ούτε ήμασταν 100% έτοιμοι. Έπρεπε να είχαμε προετοιμαστεί καλύτερα, δυστυχώς οι υποχρεώσεις μας, δεν μου επέτρεψαν να αφιερώσω περισσότερο και ουσιαστικό χρόνο σε αυτό. Δεν ήταν μόνο τα κλαταρίσματα, ή το πρόβλημα με τα ηλεκτρολογικά, ούτε η ψυχρολουσία με το λάθος στην καταμέτρηση των ελαστικών που κόστισε στην συμμετοχή μας πολύ χαμένο χρόνο. Είναι και η επιλογή μας -μετά το πρόβλημα στην Παύλιανη- και αφού το Fiesta ‘’ξαναδούλεψε’’ να σταματάμε σχεδόν κάθε δύο-τρία λεπτά για να περνάνε οι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Junior WRC, για να μην τους δημιουργήσουμε πρόβλημα με την σκόνη μας. Ακατανόητη ίσως σαν επιλογή, ωστόσο ακόμα και εάν ξανασυνέβαινε αυτό αύριο, πάλι το ίδιο θα κάναμε. Είναι αδιαπραγμάτευτη αυτή θέση μου και είναι απόλυτα συμβατή με την αγωνιστική μου ηθική. Ωστόσο, εν κατακλείδι εκτιμώ ότι συνολικά ο αγώνας δεν πήγε όσο καλά θέλαμε και μπορούσαμε. Είναι προφανές, ότι με τον χρόνο να περνάει και με την αναλυτική σκέψη να παίρνει την θέση της πρώιμης απογοήτευσης, του θυμού, του εκνευρισμού και της απογοήτευσης, θα γίνουμε καλύτεροι σε κάθε επίπεδο. Έχω την χαρά και την τιμή να περιβάλλομαι από εξαιρετικούς μηχανικούς, έναν αλάνθαστο και ουσιαστικά αποδοτικό στο πεδίο συνοδηγό και όλα αυτά σιγά-σιγά θα ανταμειφθούν στο άμεσο και απώτερο μέλλον. Μπορεί να είμαι στενοχωρημένος, αλλά βγήκα πιο σοφός από αυτό το Ακρόπολις. Όπου ‘’δούλεψε’’ το αυτοκίνητο, οι χρόνοι μας σε Ελληνικό επίπεδο ήταν κορυφαίοι. Αυτό κρατάμε, και αυτός είναι ο ‘’οδηγός’’ μας για το μέλλον, όσο και η αγάπη και ο ενθουσιασμός που μας δόθηκε απλόχερα από τους χιλιάδες θεατές στα βουνά σε κάθε πέρασμά μας.»

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Κακαβάς είπε:

«Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις θεωρώ ότι για όλους μας -πλήρωμα και ομάδα- ήταν το πιο απαιτητικό από όλα τα προηγούμενα χρόνια. Κι αυτό διότι έπρεπε να αντιμετωπίσουμε και να προσαρμοστούμε σε νέες συνθήκες και δεδομένα. Πρώτα απ' όλα συμμετείχαμε με ένα τελείως καινούριο αυτοκίνητο για εμάς δίχως να κάνουμε κάποιον προηγούμενο αγώνα ώστε να έχουμε κάποια εικόνα για τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης του, το ίδιο και οι μηχανικοί μας. Έπειτα οι καιρικές συνθήκες της δεύτερης αγωνιστικής ημέρας (Παρασκευή) δυσκόλεψαν ακόμα πιο πολύ τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου με τις ειδικές διαδρομές να είναι τόσο σκληρές που η παραμικρή απροσεξία και η μη συγκέντρωση να ήταν η μοιραία. Το ίδιο δυσκόλεψαν και την δική μας, σωματική και ψυχική λειτουργία και απόδοση. Κι αφού ανταπεξήλθαμε με επιτυχία στις δυσκολίες της Παρασκευής, μετακινηθήκαμε βόρεια, στην περιοχή της Λαμίας, στις ειδικές που αγαπάμε πολύ. Εκεί προσπαθήσαμε να βρούμε έναν ρυθμό που να μας διασκεδάσει και ταυτόχρονα να οδηγήσουμε γρήγορα. Και παρά το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά το Σάββατο, τα καταφέραμε πολύ καλά. Μπορεί η Κυριακή να τελείωσε με έναν τρόπο που να μας ‘’ξενέρωσε’’, ωστόσο το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις μας δίδαξε πολλά πράγματα.

Έχοντας περάσει στην ιστορία αυτός ο κορυφαίος αγώνας, θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ ένα-ένα όλα τα μέλη της ομάδας του Car Center για την εξαιρετική υποστήριξη, τεχνική και ψυχολογική, όλες τις ημέρες διεξαγωγής του. Επίσης να συμπληρώσω ότι κάθε ένας ακόμα αγώνας στο πλευρό του Νώντα, μας ‘’δένει’’ ακόμα περισσότερο σαν πλήρωμα αναδεικνύοντας την αποτελεσματικότητά μας και την εκατέρωθεν εμπιστοσύνη.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: