Το Ράλι Καναρίων Νήσων έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολο για τη Hyundai. Η Toyota έχει μέχρι στιγμής «κλειδώσει» τις θέσεις 1 ως 5, με τον Kalle Rovanpera σε φοβερή κατάσταση.
Στον αντίποδα, ο Thierry Neuville έχει συμβιβαστεί με την 7η θέση (μετά και την SS10), πίσω από τον Adrien Fourmaux, 2 λεπτά μακριά από την κορυφή.
«Είμαι αρκετά σίγουρος ότι τα διαφορικά που έχουμε δεν είναι εκεί που πρέπει να είμαστε,» δήλωσε στο Autosport. «Δυστυχώς έχω την αίσθηση ότι με αυτό το αυτοκίνητο, με τις αναβαθμίσεις που έχουμε είναι δυνατόν να τρέξουμε ένα διαφορετικό διαφορικό, πιο ανοιχτό και ελεύθερο όπως της Toyota, αλλά δυστυχώς τα ομολογκάραμε πριν από τρία χρόνια, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα».
Όταν ρωτήθηκε για το αν πιστεύει η εικόνα που έχει η ομάδα τώρα θα συνεχιστεί και στα επόμενα ασφάλτινα ράλι σε Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία, ο ίδιος απάντησε: «Όχι, είναι πολύ ιδιαίτερες [οι συνθήκες] εδώ.
«Είναι ένα ράλι που κρίνεται στην επίδοση του αυτοκινήτου, είναι σαν να οδηγείς ένα αυτοκίνητο της Formula 1. Αν το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, ο οδηγός πηγαίνει πιο γρήγορα. Δεν υπάρχει ούτε μια πέτρα στους δρόμους, είναι πεντακάθαροι. Δεν έχει βρέξει, υπήρξε λίγη ομίχλη, αλλά δεν έκανε πραγματικά διαφορά. Σε αυτά τα ράλι [στην Κεντρική Ευρώπη και την Ιαπωνία] μπορείς να το αντισταθμίσεις λίγο και σε δύσκολες και βρώμικες συνθήκες όπου συνήθως είμαστε λίγο καλύτεροι. Δεν ανησυχώ».
Πλέον, η ομάδα δοκιμάζει πράγματα πάνω στο αυτοκίνητο, αντιμετωπίζοντας το υπόλοιπο του ράλι, κάτι που επιβεβαίωσε μιλώντας μετά την SS10 ο Βέλγος:
«Δοκιμάζουμε ό,τι μπορεί να δοκιμάσει κανείς πάνω σε ένα αυτοκίνητο ράλι. Μόνο το διαφορικό δεν έχουμε πειράξει, γιατί δεν έχουμε άλλο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΑΝΑΡΙΩΝ ΝΗΣΩΝ:
Ράλι Καναρίων Νήσων: Στον Ατλαντικό ωκεανό - Το τηλεοπτικό πρόγραμμα του αγώνα