Στις αρχές του 2024 έγινε γνωστό πως η Lancia, στο πλαίσιο της αναγέννησής και της επιστροφής της στις διεθνείς αγορές, θα επέστρεφε στα ράλι.
Ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία του WRC πλέον επέστρεψε, και το έκανε με ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρότζεκτ.
Επέλεξε την κατηγορία των Rally4, βάζοντας στην αρένα το Ypsilon Rally4 HF, το οποίο κι εξέλιξε με τη βοήθεια του πρωταθλητή και θρύλου των ειδικών διαδρομών, Miki Biasion.
Το ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού των Ιταλών διεξήχθη στην πατρίδα τους, στο Ράλι Πιεμόντε, στον ιταλικό βορρά. Εκεί, η Lancia έστησε ένα «χωριό», το Corse HF Village, για να γιορτάσει την επάνοδό της στους αγώνες, δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμούσε να δοκιμάσει την Ypsilon, τόσο σε υβριδική όσο και σε ηλεκτρική έκδοση.
Ωστόσο, όλοι ήρθαν για να δουν το Ypsilon Rally4 HF για πρώτη φορά σε δράση, και δεν απογοητεύτηκαν. Το ιταλικό rallycar, που ήδη έχει πουλήσει 90 μονάδες, αγωνίστηκε στην κατηγορία των δικίνητων του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλι, με τα πληρώματα των Vigliaturo-Corradini, Fiore-Casalini, Kauppinen-Karttunen και Pisani-Biagi να γράφουν ιστορία ως τα πρώτα που έτρεξαν με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Υπενθυμίζεται πως το Ypsilon Rally4 HF τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα με turbo ικανό για 212 PS, με την κίνηση να μεταδίδεται στον εμπρός άξονα χάρη σε ένα 5τάχυτο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο θα αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι του 2026 με την αγωνιστική ομάδα της Lancia, την Corse HF, να διοργανώνει το Trofeo Lancia, ενιαίο πρωτάθλημα με έπαθλο 360.000 ευρώ για την ανεύρεση νέων οδηγών που θα στελεχώσουν την επιστροφή της στους αγώνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Lancia Gamma: Πλησιάζει η επιστροφή της - Όλα όσα γνωρίζουμε (photo)
Lancia Ypsilon HF: Αυτή είναι η «καυτή» έκδοση με τους 240 PS (photos)