Κάτι παραπάνω από τρεις μήνες απομένουν για την εκκίνηση του 69ου ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις (26-29/6), το κέντρο του οποίου θα είναι και πάλι η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Η Π.Ε.Λ. βρίσκεται σε φάση ανακαίνισης, όπως σας είχε αποκαλύψει σε αποκλειστικό φωτορεπορτάζ το Car and Driver τον Ιανουάριο, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει αναλάβει τις εργασίες ως ανάδοχος εταιρεία.
Τότε δύο κτίρια, αυτό που στέγαζε το parc ferme και ένα τρίτο, το οποίο χρησιμοποιείτο από την διοργάνωση ως χώρο εκπαιδεύσεων αλλά και αποθήκευσης υλικών, είχαν γκρεμιστεί.
Το μοναδικό κτίριο που έστεκε ακόμα στη θέση του ήταν το «Κτίριο 1», το οποίο από το 2021 κι ένθεν στεγάζει το «στρατηγείο» του Ράλι Ακρόπολις. Ένα κτίριο παλιό, το οποίο αντιμετωπίζει προβλήματα –τρανό παράδειγμα η νεροποντή το βράδυ του Σαββάτου του περυσινού αγώνα- όμως θα διατηρηθεί ως έχει έως και το πέρας του αγώνα του 2025.
Υπό αυτή τη βάση, ο δήμαρχος Λαμιέων, Πανουργιάς Παπαϊωάννου, μίλησε ακόμα και για το ενδεχόμενο να μη γίνει το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις φέτος λόγω του κόστους της αναστήλωσης της Έκθεσης.
«Δυστυχώς τα χρήματα αυτά είναι πάρα πολλά», δήλωσε στο STAR Κεντρικής Ελλάδας ο κ. Παπαϊωάννου, που ξεκαθαρίζει πως ήδη ο δήμος δίνει περίπου 200.000 ευρώ. «Αν δεν βοηθήσει η ανάδοχος εταιρεία το Ράλι Ακρόπολις κινδυνεύει.»
Και συνέχισε:
«Του χρόνου δεν πρόκειται να γίνει ράλι, σας το λέω εγώ για πρώτη φορά, του χρόνου με αυτά που γίνονται θα πρέπει να χαλάσουμε τρία εκατομμύρια για να γίνει ράλι.»
Οι δηλώσεις του δημάρχου Λαμιέων:
Άμεσα, μέσα από τη συχνότητα του ίδιου τηλεοπτικού σταθμού, έσπευσε να απαντήσει ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, λέγοντας κατηγορηματικά ότι ο αγώνας δεν κινδυνεύει, αναφέροντας πως θα διεξαχθεί «οριστικά κι αμετάκλητα».
Δεν απέφυγε, όμως, να αναφερθεί στο κόστος του έργου, εκφράζοντας την άποψη ότι «ηθική υποχρέωση της εταιρείας είναι να κάνει το έργο δωρεάν».
Ο κ. Σπανός αναφέρθηκε σε δύο πιθανά σενάρια για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα: είτε να δεχτεί η εταιρεία να κάνει τις εργασίες με χαμηλότερο κόστος, είτε να αναλάβουν το έργο η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Λαμιέων, που με τη σειρά τους θα αναθέσουν το έργο σε άλλη, τοπική εταιρεία.
Όσα είπε ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας:
Σε κάθε περίπτωση, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έχει την πλήρη στήριξη της κυβέρνησης, η οποία έχει δεσμευτεί και με 1 εκ. ευρώ για τη χρηματοδότηση του αγώνα, που γύρισε στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2021 και έχει συμβόλαιο ως και το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ράλι Σαφάρι: Επιστροφή στη σαβάνα - Όλο το πρόγραμμα κι οι τηλεοπτικές μεταδόσεις
Tuukka Kauppinen: Ποιος είναι ο 18χρονος οδηγός που θεωρείται ο «νέος Rovanpera»
Συνέντευξη Thierry Neuville: «Δύσκολο το ξεκίνημα – Το μέλλον μου στο WRC παραμένει ανοιχτό»