Το φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα είναι το 17ο στην καριέρα του Sebastien Ogier, έχοντας το ρεκόρ νικών στον φημισμένο αγώνα, με 9, όντας ο νικητής και του περυσινού event.
Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν, κάνοντας δοκιμές με το GR Yaris Rally1, που πλέον (όπως όλα τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας του WRC) δε φέρει το υβριδικό στοιχείο.
The Monte master on-board for day two on his home roads ?????#ToyotaGAZOORacing#GRYaris#WRC#RallyeMonteCarlopic.twitter.com/hahrLavTKd
— TOYOTA GAZOO Racing WRT (@TGR_WRC) January 8, 2025
Αυτή η αλλαγή, σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά της Hankook που διαδέχτηκε την Pirelli στην προμήθεια των τεσσάρων σημείων επαφής των αυτοκινήτων με το οδόστρωμα, κάνει τον πολύπειρο οδηγό να νιώθει ανέτοιμος για την αυλαία της σεζόν:
«Το λέω κάθε χρόνο πως το Μόντε Κάρλο δεν γίνεται ευκολότερο κι ας έχω συμμετάσχει πάρα πολλές φορές σε αυτό. Πάντα τρέφω σεβασμό για αυτόν τον αγώνα. Υπάρχει πάντα αυτός ο φόβος μέσα σου ότι θα αντιμετωπίσεις συνθήκες που δεν περιμένεις.
«Και με τις αλλαγές στα ελαστικά και τα αυτοκίνητα φέτος το πιθανότερο είναι πως φτάνουμε εδώ πιο ανέτοιμοι από ποτέ, αν και πιστεύω ότι αυτό ισχύει για όλους. Όποιος προσαρμοστεί καλύτερα θα έχει πλεονέκτημα.»
Η Toyota κατεβαίνει στο φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με τους Ogier, Rovanpera και Pajari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
WRC: Η ώρα της μεγάλης αλλαγής για διαχρονικό «αστέρα» των αγώνων ράλι
WRC: Καταργούνται οι βαθμοί του Σαββάτου για το 2025 - Εφαρμογή cost cap το 2027
Μπορούν τα ηλεκτρικά να μπουν στους αγώνες ράλι; Το Kia EV6 δίνει την απάντηση (video)