WRC: Τι σκέφτονται στην M-Sport για το 2025;


Η αποχώρηση του Adrien Fourmaux για την Hyundai δημιουργεί νέα δεδομένα στην ιστορική βρετανική ομάδα.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/12/2024

Δεδομένο είναι ότι τα τελευταία χρόνια η M-Sport έχει τεθεί ουκ ολίγες φορές αντιμέτωπη με σημαντικά διλήμματα αναφορικά με τους οδηγούς της στο WRC. Τα περιορισμένα οικονομικά της εταιρείας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλα τα μεγάλα ονόματα του χώρου προτιμούν την ασφάλεια και τη σιγουριά των εργοστασιακών ομάδων, έχουν δημιουργήσει αρκετά ζητήματα στον Malcolm Wilson και τους συνεργάτες του.

Η αλήθεια, όμως, είναι ότι ο δαιμόνιος Wilson, ίσως ο πιο έξυπνος και ικανός άνθρωπος που έχει περάσει από το WRC τις τελευταίες δεκαετίες, πάντα βρίσκει τη λύση. Ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2025, λοιπόν, ο Wilson σε συνεργασία με τον Richard Millener φαίνεται πως καταλήγουν σε μια αρκετά «ξεχωριστή» σύνθεση για την ομάδα τους.

Ο Gregoire Munster θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με πλήρες πρόγραμμα, όπως και το 2024, έχοντας πάντα την υποστήριξη του «δικού μας», Ιορδάνη Σερδερίδη.

Ο Johan Rossell θα δώσει το «παρών» σε τρεις ασφάλτινους αγώνες με το Puma, αρχής γενομένης από το Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο. Λογικά θα τον δούμε στα Κανάρια Νησιά και στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, ενώ δεν αποκλείεται να ταξιδέψει και στην Ιαπωνία, εάν το μπάτζετ το επιτρέψει.

Σε τέσσερις ή πέντε αγώνες το Puma θα οδηγήσει ο Martins Sesks, ενώ ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί σε πόσα ράλι θα συμμετάσχει ο Τούρκος Ali Turkkan, ο οποίος έχει την χορηγική υποστήριξη της Castrol και της Red Bull.

Ισχυρός υποψήφιος για να κάνει ακόμα και πλήρες πρόγραμμα το 2025 με το Puma είναι και ο Nikolay Gryazin, ο οποίος έχει ισχυρές προσωπικές χορηγίες, στις οποίες η M-Sport θα μπορούσε να βασιστεί ώστε να έχει σταθερά ένα τρίτο Puma στους αγώνες.

Σε ό,τι αφορά στον Oliver Solberg, προς το παρόν φαίνεται να απομακρύνεται το ενδεχόμενο συνεργασία του με την M-Sport, αν και τίποτα δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί μέχρι και την τελευταία στιγμή!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Και εγένετο Genesis Magma Racing (αλλέως, η Hyundai μπαίνει στο WEC)

Συνέντευξη Mario Isola: «Ετοιμάζουμε νέες γόμες για το 2025 - Καμία ομάδα δεν έβαλε νερό στα ελαστικά της»

WRC: Αυτοί ήταν οι κορυφαίοι οδηγοί για το 2024