Μπορεί το πρωτάθλημα του 2024 να μην έχει ολοκληρωθεί και παρά τη διαφαινόμενη επιτυχία, με τον Thierry Neuville να απέχει λίγο από το να στεφθεί πρωταθλητής στην Ιαπωνία (21-24/11), η Hyundai προετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2025.
Οι Κορεάτες ήταν έτοιμοι να φέρει ένα ριζικά διαφορετικό i20 N Rally1 για το νέο πρωτάθλημα, όμως αποφάσισε να αλλάξει τα πλάνα της λόγω της αβεβαιότητας γύρω από τους κανονισμούς της επόμενης σεζόν.
Ιδίως με την απόφαση να αφαιρεθεί το υβριδικό στοιχείο από τους κινητήρες των Rally1 από το 2025 κιόλας, η Hyundai κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με τη FIA και να χρησιμοποιήσει τα jokers (δλδ τις ευκαιρίες που έχει για μεγάλες αλλαγές στο αυτοκίνητό της) του 2026 από το 2025, κάτι που σημαίνει πως θα έχει 4 jokers για το νέο έτος.
Με αυτό ως δεδομένο, η ομάδα του Alzenau δοκιμάζει το αναβαθμισμένοτης αυτοκίνητοσε διάφορα τοπικά ράλλυτο τελευταίο διάστημα, με πιο πρόσφατο το Rally La Nucia-Mediterraneo στο οποίο συμμετείχε ο Neuville.
Ο μάνατζερ του προγράμματος της κορεάτικης μάρκας στο WRC, Christian Loriaulx, εξήγησε το σκεπτικό της ομάδας για το i20 N Rally1 της νέας χρονιάς, με τη μείωση του βάρους του στο επίκεντρο:
Δεν θέλουμε να πούμε πολλά πάνω σε αυτά που κάνουμε για τη νέα σεζόν.
Έχουμε καταθέσει τα χαρτιά για την ομολογκασιόν και βρισκόμαστε ακόμα σε φάση δοκιμών, αλλά για του χρόνου και για το 2026 έχουμε τέσσερα jokers. Θα έλεγα πως θα κάνουμε αλλαγές ουσίας, όμως δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Ακόμα δοκιμάζουμε τα πάντα, από την αξιοπιστία μέχρι την απόδοση.
Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να επιτύχουμε και τη μείωση του βάρους, αλλά θα πρέπει να δουλέψουμε και πάνω στην αξιοπιστία. Κάνουμε τεστ σε εξαιρετικά σκληρές συνθήκες, και μέχρι τώρα υπάρχει αξιοπιστία. Τώρα κοιτάμε το set-up και θα δούμε πώς θα πάει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε τον Kalle Rovanepra να οδηγεί μονοθέσιο της Formula 1 στο Red Bull Ring (video)
WRC: Αυτός είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος για να κατακτήσει η Toyota τον τίτλο
WRC: Η Hyundai έχει κάνει ήδη την επιλογή της για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή