WRC: Η Hyundai έχει κάνει ήδη την επιλογή της για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή


Η κορεατική ομάδα και ο Cyril Abiteboul έχουν ήδη δώσει το… χρίσμα στον Thierry Neuville, καθώς το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη των κατασκευαστών.

  • ΦΩΤΟ: Hyundai Motorsport GmbH / Fabien Dufour
  • 24/10/2024

Η ολοκλήρωση του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης βρήκε τον Thierry Neuville να έχει μια διαφορά της τάξης των 25 βαθμών από τον teammate του στην Hyundai, Ott Tanak, έναν αγώνα πριν από την ολοκλήρωση του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Ασφαλώς αυτό που προξένησε αίσθηση ήταν το γεγονός ότι από τη στιγμή που ο Sebastien Ogier τέθηκε εκτός αγώνα στην προτελευταία ειδική λόγω εξόδου και ουσιαστικά έμενε κι εκτός διεκδίκησης του Πρωταθλήματος των οδηγών, ο Tanak σήκωσε το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού.

Ξεκάθαρα ο Εσθονός μείωσε τον ρυθμό του, με συνέπεια να μην διεκδικήσει τους πέντε βαθμούς της Wolf Power Stage κι εν τέλει να μην πάρει τους επτά παραπάνω βαθμούς που θα μπορούσε, την ώρα που ο Neuville κέρδιζε έδαφος ανεβαίνοντας στην κατάταξη.

Τι συνέβη, λοιπόν; Σύμφωνα με το βελγικό ειδησεογραφικό Μέσο DH, μόλις κατέστη σαφές ότι ο τίτλος των οδηγών θα καταλήξει σε έναν εκ των οδηγών της Hyundai, ο Cyril Abiteboul ξεκαθάρισε πως αυτός που στο τέλος θα έχει τον πρώτο λόγο θα είναι ο Neuville, ο οποίος βρίσκεται εδώ και 12 χρόνια στην ομάδα.

«Θα προστατεύσουμε τον τίτλο του Thierry πριν σκεφτούμε τον τίτλο των κατασκευαστών» φέρεται να ξεκαθάρισε ο επικεφαλής της Hyundai, ο οποίος είχε επικοινωνία με τους δύο οδηγούς του σχετικά.

Με αυτή την πρωτοβουλία του, ο Abiteboul θέλησε να ξεκαθαρίσει εγκαίρως τα πράγματα, τονίζοντας πως δεν πρόκειται να διακινδυνεύσει τον τίτλο των κατασκευαστών, τον οποίο η Hyundai θέλει περισσότερο από αυτόν των οδηγών, αφήνοντας τους οδηγούς του να κινηθούν πάνω από το όριο στον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

Επί της ουσίας ο Abiteboul προχώρησε άμεσα σε team orders, διασφαλίζοντας πως με τη διαφορά στους 25 βαθμούς, αφενός ο Neuville χρειάζεται απλά μια έκτη θέση για να πάρει και μαθηματικά τον τίτλο, αφετέρου ότι ο Tanak δεν χρειάζεται να κάνει υπερβολές διεκδικώντας το Πρωτάθλημα των οδηγών, αλλά πρέπει να επικεντρωθεί στο πώς θα βοηθήσει την ομάδα στο να στεφθεί πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

M-Sport: Όλα ανοιχτά για το 2025 - Τι μέλλει γενέσθαι με τον Fourmaux και τον Sesks

Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Νίκη για τον Tanak μετά από ατύχημα του Ogier

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Το ράλλυ των θεών κατέγραψε νέα ρεκόρ με σχεδόν 1 εκ. θεατές