Μια γυναίκα που στέκεται δίπλα στο Tesla Cybertruck έξω από ένα ξενοδοχείο στη Βενετία της Καλιφόρνια, είναι αρκετά σίγουρη ότι κοιτάζει ένα όχημα που δραπέτευσε από κινηματογραφική ταινία. «Λοιπόν, υπάρχει κανονικό αυτοκίνητο κάτω από αυτή την αρματωσιά;» ρωτάει. Την πληροφορούμε ότι ναι, είναι ένα κανονικό αυτοκίνητο, αλλά αν κάποιο όχημα σάς κάνει να αμφισβητήσετε την πραγματικότητα, τότε, ναι, είναι αυτό. Για όσους από εμάς ασχολούνται με τα αυτοκίνητα, φαίνεται ότι το Cybertruck ήταν ανέκαθεν εδώ – βλέπετε, ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2019 και έκτοτε είναι καθημερινά στις ειδήσεις. Αλλά για ένα αρκετά μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, αυτό μπορεί, επίσης, να είναι ένας εξωγήινος που προσγειώθηκε στον πλανήτη Γη ή ένα στρατιωτικό απόρρητο project που διέφυγε από κάποια μυστική βάση. Μοιάζει σαν να έφυγε από το ΙΚΕΑ Andromeda το έτος 3000 μεταφέροντας μια παλέτα από νανοθωράκιση για τον παλιό σας fusion combiner στο Ράντσο Demogorgon. Όταν ανοίγει η πόρτα, περιμένεις να δεις στη θέση του οδηγού ένα ολόγραμμα. Το Cybertruck είναι το πιο τρελό αυτοκίνητο παραγωγής του αιώνα και το δεύτερο πιο τρελό δεν το έχει ούτε καν πλησιάσει σε τρέλα.
Οι αντιδράσεις
Το αν αναφωνήσετε βλέποντάς το «Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφτιαξαν κάτι τέτοιο!», με μια αίσθηση απορίας ή περιφρόνησης, εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την αισθητική σας. Είτε γουστάρετε την αλά Minecraft 32-bit πολυγωνική παραγοντοποίηση του Cybertruck και το γυμνό «δέρμα» από ανοξείδωτο χάλυβα είτε όχι, και πραγματικά δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο. Οδηγώντας το γύρω από το Λος Άντζελες, χρειαζόταν μόνο να κατεβάσουμε τα παράθυρα για να γεμίσουν τα’ αυτιά μας με… συναίσθημα. Ένας άντρας με ποδήλατο περνάει και φωνάζει, τραγουδώντας, «Cybertruck . . . γελοίο!». Ένας άλλος λέει: «Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο πολύ μισητό. Φαίνεται κουλ». Και ένας άλλος φωνάζει: «Είναι ξύλινο;» Σας είπαμε: Ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού δεν μπορεί να δεχτεί ότι μια πραγματική εταιρεία αυτοκινήτων το κατασκεύασε πραγματικά για να το πουλήσει στο ευρύ κοινό. Εξακολουθούμε να παλεύουμε με αυτό κι εμείς οι ίδιοι.
Σκεφτείτε ότι αυτό το τρικινητήριο Beast μοντέλο —ή Cyberbeast, αν προτιμάτε, που είναι και η επίσημη ονομασία του— είναι ένα ηλεκτρικό pickup 3.104 kg που μπορεί να ρυμουλκήσει 4.990 kg και, επίσης, να πετύχει 0-97 km/h σε 2,6 sec, χρόνος αντίστοιχος με αυτόν που καταγράψαμε με τη Lamborghini Huracán STO. Διαθέτει steer-by-wire και brake-by-wire και η αρχιτεκτονική του χαμηλής τάσης φτάνει στα 48 volt από τα τυπικά 12. Οι πολυάριθμοι αισθητήρες και controllers του επικοινωνούν μέσω ενός εσωτερικού δικτύου "etherloop", το οποίο η Tesla ισχυρίζεται ότι μειώνει δραματικά την ποσότητα της καλωδίωσης που απαιτείται για την επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων υποσυστημάτων του οχήματος. Το ηλεκτρικά ανοιγόμενο κάλυμμα της καρότσας όχι μόνο κλειδώνει, αλλά είναι και αρκετά ανθεκτικό για να στέκεσαι επάνω του. Και μετά υπάρχει αυτό το αμάξωμα από ανοξείδωτο χάλυβα που είναι ανθεκτικό στα βαθουλώματα, το οποίο, μάλιστα, είναι τόσο στιβαρό, που οι πόρτες του δεν έχουν εσωτερικές μπάρες προστασίας για την περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης, γιατί δεν τις χρειάζονται. Το Cybertruck αντιπροσωπεύει μια ενδελεχή επανεξέταση του πώς να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο — μεγάλο μέρος αυτής είναι εκ των πραγμάτων επιβεβλημένο, αλλά, παράλληλα, η πρόοδος μπορεί να έρθει με περίεργες μορφές.
Για παράδειγμα, το σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire είναι ουσιαστικά ένα υποπροϊόν της αποφασιστικότητας της Tesla ότι το τιμόνι yoke είναι πιο κουλ από ένα κλασικό τιμόνι, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεστε οπωσδήποτε μεταβλητό βήμα για να αποφύγετε πολλές στροφές με το χέρι. (Το τιμόνι του Cybertruck είναι ορθογώνιο, ουσιαστικά δύο χειρολαβές που συνδέονται με μία μπάρα.) Κι ενώ ένα σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου μπορεί να επιτευχθεί μηχανικά, κανένας μηχανισμός δεν μπορεί να προσφέρει το επίπεδο μεταβλητότητας του Cybertuck διατηρώντας παράλληλα 0,9 στροφές του yoke απ’ άκρη σ’ άκρη. Και έτσι οι αμύητοι εύκολα μπορεί να «κουρνιάξουν» το αυτοκίνητο σε μια φιδίσια διαδρομή, επειδή μπορεί να στρίψουν περισσότερο το τιμόνι από όσο χρειάζεται. Ο εγκέφαλός, βέβαια, προσαρμόζεται γρήγορα στη νέα συνθήκη, και τα χέρια πρέπει να είναι ήρεμα, γιατί δεν χρειάζεται να κάνετε μικρές διορθώσεις για να χαράξετε μια ευθεία γραμμή. Το σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα παίζει, επίσης, ρόλο, ενισχύοντας την ευελιξία, σε σημείο που οι διπλοί πίσω κινητήρες του Beast δεν χρειάζεται να κάνουν torque vectoring, επειδή το Cybertruck είναι ήδη αρκετά ευκίνητο. Σε μια διασταύρωση, έπρεπε να περιμένουμε το Ford F-250 μπροστά μας για να εκτελέσει μια αναστροφή σε δύο χρόνους, τη στιγμή που το δικό μας Tesla έκανε το ίδιο με μια μόνο μανούβρα.
Εάν ανησυχείτε για το steer-by-wire χωρίς μηχανικό σύστημα ως backup, το backup είναι βασικά ακόμα πιο πολύ steer-by-wire. Υπάρχουν δύο κινητήρες κατεύθυνσης, καθένας από τους οποίους χρησιμοποιεί ξεχωριστό controller και τροφοδοτικό, με διάφορους αισθητήρες σε καθένα για να εντοπίσει τυχόν προβλήματα. Εάν ένας από τους κινητήρες αποτύχει, το pickup θα μεταβεί σε safe mode με αντίστροφη μέτρηση πέντε λεπτών για να σταματήσετε στην άκρη του δρόμου. Το δε etherloop είναι πιο ευέλικτο, καθώς αν το Cybertruck χάσει οποιοδήποτε στοιχείο στο δίκτυό του, τότε επαναδρομολογείται η επικοινωνία δικτύου για να διατηρηθούν όλα τα άλλα συστήματα online. Ακόμα και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ σχεδιάστηκαν με γνώμονα το τι θα μπορούσε να συμβεί. Εάν οι αποσβεστήρες χάσουν την ισχύ τους, ενεργοποιούν προεπιλογή σταθερής βαλβίδας, έτσι ο οδηγός που ρυμουλκεί ή μεταφέρει ένα βαρύ φορτίο να μη βρεθεί με το Cybertruck του αβοήθητος.
Safety first
Η σκέψη της Tesla για τα χειρότερα σενάρια και τα επακόλουθά τους επεκτάθηκαν και σε ατυχήματα. Χάρη στο… κομψό ρύγχος του Cybertruck, δεν υπάρχει τόσος χώρος ελεγχόμενης παραμόρφωσης όσο θα είχατε με ένα παραδοσιακό pickup με μακρύ καπό. Έτσι, για πρώτη φορά, η Tesla ενσωμάτωσε σωλήνες σύνθλιψης στο ενιαίο μπροστινό μέρος του πλαισίου που διαχέει την ενέργεια και εκρήγνυται ουσιαστικά σε μικροσκοπικά κομμάτια. Αλλά μια συντριβή δεν σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το χυτό του πλαισίου – μπορεί να ανακατασκευαστεί. Όσο για το ίδιο το αμάξωμα από ανοξείδωτο χάλυβα, είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τα χειρότερα που μπορούν να απολαύσουν τα αδίστακτα καρότσια στα πάρκινγκ των σούπερ μάρκετ. Σχετικά με αυτά τα πάνελ: Η Tesla δημιούργησε το κράμα από ανοξείδωτο χάλυβα για να δώσει προτεραιότητα στη σκληρότητα και την αντίσταση στη διάβρωση. Πολλά έχουν ήδη γίνει με Cybertruck που δείχνουν λεκέδες από πορτοκαλί σκουριά, που προκύπτουν όταν σωματίδια σιδήρου στον αέρα προσκολλώνται στο φορτηγό και αρχίζουν να οξειδώνονται. Μπορείτε να τα σκουπίσετε (χρησιμοποιήσαμε ένα καθαριστικό για τζάμια χωρίς αμμωνία), αλλά το Cybertruck σίγουρα σας κάνει να συνειδητοποιήσετε πόσος αερομεταφερόμενος σίδηρος κυκλοφορεί στην ατμόσφαιρα. Μπορείτε, επίσης, να το καθαρίσετε με ένα στιλβωτικό για να αποκτήσει ξανά την αρχική του λάμψη. Από τη στιγμή που αυτό λειαίνει κατά μερικά micron το πάχος του μετάλλου, θα μπορούσατε θεωρητικά να ανοίξετε μια τρύπα στο δικό σας φορτηγό, αλλά με πάνελ θυρών πάχους 1,8 mm, αυτό θα χρειαζόταν πολύ τρίψιμο!
Ένα πράγμα που η Tesla λέει δεν θα ανοίξει τρύπα στην πόρτα: υποηχητικά πυρομαχικά. Δεν τεστάραμε αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς οι λογιστές του περιοδικού μάς αποθαρρύνουν από το να πυροβολούμε φορτηγάκια εξαψήφιας τιμής. Πράγματι, αυτό το μοντέλο της σειράς Beast Foundation έκανε check-in με τιμή λιανικής 121.985 $. Αυτό είναι περίπου όσο μπορείτε να ξοδέψετε σε ένα Cybertruck και συμψηφίζει τη διαμόρφωση τριών κινητήρων 857 PS — δύο πίσω, ένα μπροστά. Οι εκδόσεις διπλού κινητήρα με 593 PS ξεκινούν από 81.985. Τη νέα χρονιά υπάρχει υπόσχεση για ένα Cybertruck με πίσω κίνηση και τιμή εκκίνησης τα 62.985 $. Η σειρά Foundation, μια έκδοση με καλούδια αξίας 20.000 $, περιλαμβάνει το πλήρες Autopilot Tesla, ενώ όλα τα Beast έχουν ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ μπροστινό διαφορικό. Κανένα από τα δύο, ωστόσο, δεν ήταν ενεργοποιημένο σε αυτό το μοντέλο προπαραγωγής. (Τα μοντέλα με διπλό κινητήρα έχουν μπλοκέ διαφορικό στο πίσω μέρος, αλλά οι διπλοί πίσω κινητήρες του Cyberbeast εξαλείφουν αυτή την ανάγκη.) Ύστερα από τόσα χρόνια προσμονής, η Tesla προφανώς αποφάσισε να ξεκινήσει την κατασκευή των Cybertruck και να ασχοληθεί με τις ενημερώσεις αργότερα.
Προς το παρόν, υπάρχουν μερικές γκρι επιλογές στην οθόνη αφής που κυριαρχεί στο ταμπλώ, η οποία ελέγχει σχεδόν κάθε λειτουργία στο φορτηγό (λίγα κύρια χειριστήρια, όπως τα φλας και το κουμπί του υαλοκαθαριστήρα, βρίσκονται στο τιμόνι yoke). Η οθόνη λειτουργεί καλά, δεδομένου του πολυσχιδούς των καθηκόντων που του έχουν ανατεθεί. Ανάμεσά τους είναι η λειτουργία καθρέφτη οπισθοπορείας, από τη στιγμή, μάλιστα, που το κάλυμμα της καρότσας όταν είναι ανοιχτό φράζει εντελώς το πίσω παράθυρο. Οι καθρέφτες οπισθοπορείας βίντεο συνήθως μάς προκαλούν ναυτία, αλλά το Cybertruck δεν το κάνει, ίσως γιατί μπορεί να καλύψει περίπου το ένα τέταρτο της οθόνης των 18,5” και να σε διευκολύνει. Η οθόνη αφής είναι, επίσης, το μέσο επιλογής σας για τα Drive Modes και η ρύθμιση του ύψους και ύψη οδήγησης από την αερανάρτηση, που μπορεί να χαμηλώσει το φορτηγό για είσοδο και έξοδο σε στίβο μάχης ή να του δώσει 40,6 cm απόσταση από το έδαφος. Υπάρχει ακόμα λίγη δουλειά που χρειάζεται να γίνει καθώς το Cybertruck χαμηλώνει αυτόματα όταν ανοίγετε μια πόρτα, κάτι που η Tesla καθυστερημένα συνειδητοποίησε ότι δεν είναι σωστό αν είσαι εκτός δρόμου.
Τέρας
Η λειτουργία Beast, από την άλλη, έχει εύστοχη ονομασία. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στη hot επίδοση των 2,6 sec για τα πρώτα 97 km/h από στάση, η οποία συνοδεύεται από ουρλιαχτά και από τα τέσσερα ελαστικά παντός εδάφους Goodyear Wrangler Territory RT — το Cybertruck ξεπέρασε το 400άρι σε 11,0 sec με ταχύτητα εξόδου στα 191,5 km/h. Είδαμε μέγιστη ταχύτητα 209 km/h, και το Cybertruck ένιωθε εντελώς σταθερό. Η Tesla ισχυρίζεται ότι το όχημα παράγει κάποια αρνητική άντωση πίσω, στοιχείο ασυνήθιστο στην κατηγορία, όπως και ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,34. Αυτό το νούμερο είναι καλό και επιτυγχάνεται από ένα επίπεδο πάτωμα, που είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο το Cybertruck δεν φέρει ρεζέρβα εκεί. Υπάρχει διαθέσιμη και στερεώνεται στην καρότσα. Βάζουμε στοίχημα ότι η Tesla θα μπορούσε να είχα βρει τρόπο να στηρίξει έναν εφεδρικό τροχό, καθώς υπάρχει ένας χώρος κάτω από την καρότσα κοντά στην πίσω πόρτα, αλλά ίσως αυτή ήταν μια πρόκληση μηχανικής ανάμεσα στις πάρα πολλές. Έχουμε την εντύπωση ότι το κάλυμμα της καρότσας από αλουμίνιο βαμμένο με επίστρωση πούδρας προκάλεσε μερικές αϋπνίες αφού τυλίχτηκε 10.000 φορές, με άμμο στον μηχανισμό. Η δοκιμασία skidpad του Cyberbeast –στα 0,75 g– είναι αναμφισβήτητα περισσότερο αυτή ενός pickup από ό,τι είναι όπως είδαμε οι μετρήσεις επιδόσεων σε ευθεία, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου του βάρους και των ελαστικών παντός εδάφους. Στην πραγματικότητα, είναι περίεργο επειδή είναι τόσο υψηλό. Αλλά και λόγω του βάρους του Beast, είναι, τεχνικά, ένα pickup βαρέως τύπου, μια κατηγορία που συνήθως δεν πετυχαίνει καλά skidpads.
Και ολίγα περί κατανάλωσης
Τα βαριά pickup, επίσης, δεν έχουν την υποχρέωση ανακοίνωσης κατανάλωσης, αλλά η Tesla αποφάσισε να ακολουθήσει κατά προσέγγιση τη μεθοδολογία μέτρησης κατανάλωσης των αμερικανικών Αρχών για οχήματα ελαφρού τύπου, ούτως ή άλλως. Διαπιστώσαμε ότι οι αριθμοί της Tesla είναι σύμφωνοι με τις επιδόσεις άλλων ηλεκτρικών pickup, δηλαδή τα 120 km/h δοκιμών μας στον αυτοκινητόδρομο έφεραν μια αυτονομία χαμηλότερη από αυτήν που ανακοινώνει η Tesla. Η οποία για την έκδοση Beast με τα ελαστικά παντός εδάφους είναι στα 515 km, ενώ είδαμε 402 km αυτονομίας. Η Tesla ισχυρίζεται αυτονομία έως και 547 km για το Cybertruck διπλού κινητήρα 593 PS. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε λίγη από αυτήν τη χωρητικότητα της μπαταρίας των 123,0 kWh για τη λειτουργία του σπιτιού σας, το Το Cybertruck είναι το πρώτο Tesla που μπορεί να μοιράζεται ισχύ μέσω της θύρας φόρτισής του για να παρέχει εφεδρική ισχύ 11,5 kW, ενώ οι τέσσερις πρίζες 120 και 240 V στο φορτηγό μπορούν να παρέχουν έως και 9,6 kW. Εντέλει, το Cybertruck είναι ένα πρακτικό μηχάνημα σε ένα απίθανο περιτύλιγμα. Είναι το πιο γρήγορο pickup που έχουμε δοκιμάσει ποτέ, ναι!, αλλά σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά pickup, αντιπροσωπεύει, ως επί το πλείστον, διαφορά σε επίπεδο παρά στο είδος. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι περίπου ό,τι θα περιμένατε, όπως και η εμβέλειά του. Το Cybertruck είναι γεμάτο από έξυπνες και πρωτότυπες μηχανικές λύσεις, αλλά, και πάλι, το μεγαλύτερο μέρος αυτών των λύσεων υπάρχει για την επίλυση προβλημάτων που δημιούργησε η Tesla. Όπως, το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα που επιτρέπει σε έναν σχετικά μικρό κινητήρα να κινεί τον τεράστιο υαλοκαθαριστήρα του, αλλά θα μπορούσατε, επίσης, να μην έχετε έναν τεράστιο υαλοκαθαριστήρα (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, λειτουργεί καλύτερα ως αεροδυναμικό βοήθημα παρά ως υαλοκαθαριστήρας· σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, μετατοπίζεται δύο μοίρες προς τα κάτω, για μείωση της οπισθέλκουσας κατά 1%). Το steer-by-wire είναι νέο, αλλά εκατομμύρια αυτοκίνητα ταξιδεύουν μια χαρά με μια μηχανική κολώνα τιμονιού. Και τα πάνελ αμαξώματος που είναι ανθεκτικά στα βαθουλώματα είναι εξαιρετικά, αλλά τόσα και τόσα pickup δεν χρειάζονται τόνους από καθαριστικό Overlay. Τα καλά νέα είναι ότι οι γνώσεις από το Cybertruck θα μεταφερθούν αναπόφευκτα σε άλλα Tesla, ίσως εκείνα που θα απευθύνονται σε πιο ευρύ κοινό.
Παρόν και μέλλον
Επειδή όσο κι αν αγαπάμε τα περίεργα μηχανήματα και όσο κι αν οι σκληροπυρηνικοί της Tesla θεωρούν το Cybertruck ως το αναπόφευκτο πρότυπο για όλα τα μελλοντικά pickup, είναι δύσκολο να το δούμε να γίνεται κυρίαρχη τάση. Ακόμα και μερικοί περαστικοί που συναντήσαμε και είχαν κάνει κράτηση για να αποκτήσουν ένα Cybertruck ήταν χλιαροί όταν το είδαν εντέλει να λάμπει με το αστραφτερό του μέταλλο. Για να θέλετε ένα Cybertruck, πρέπει να αγαπήσετε την εξωστρέφεια και τη μοναδικότητα που φέρνει και να είστε πρόθυμοι να ζήσετε με αυτό, ακόμα και όταν γίνει ένα… ημικανονικό θέαμα στους δρόμους. Το Cybertruck απαιτεί πλήρη δέσμευση στην αισθητική και την κοσμοθεωρία του, σε ένα επίπεδο που πρέπει να μη σε απασχολεί το τι γίνεται κάτω από το αμάξωμα. Άλλωστε, κανείς δεν λέει: «Μισώ το πώς φαίνεται, αλλά μου αρέσουν πολύ τα ηλεκτρικά συστήματα 48 βολτ και το steer-by-wire, οπότε θα αγοράσω ένα». Δεν θέλουν όλοι να οδηγήσουν ένα δημιούργημα της Τέχνης των επιδόσεων, αλλά όσοι το κάνουν θα είναι ευχαριστημένοι για να διαπιστώσουν ότι έχουν, επίσης, ένα πολύ καλό pickup.
TECH INFO
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) 1 ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ/2 ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΙ
ΙΣΧΥΣ (PS) 857
ΡΟΠΗ (Nm) 1.003
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (kWh) 123
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (h:min@kW) 10-90% 0:50@125
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)* 515
ΚΙΒΩΤΙO 1 ΣΧΕΣΗΣ
ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) ΨΑΛΙΔΙΑ, ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ
EΛΑΣΤΙΚΑ GOODYEAR WRANGLER TERRITORY RT
ΔΙΑΣΤΑΣΗ 285/65-R20
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜxΠxΥ (mm) 5.683x2.032x1.739-1.945
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 3.634
ΒΑΡΟΣ (kg) 3.104
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (L) 198,2 L
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)* 209
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (sec)
0-97 km/h 2,6
0-400 m 11,0
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (sec)
8-97 km/h 2,8
48-80 km/h 1,5
80-113 km/h 1,8
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ 113-0 km/h (m) 53,6
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΣΗ*/ΔΟΚΙΜΗΣ (kWh/100km) 26,7/34,1
* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ CAR AND DRIVER ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ.