Δοκιμάζουμε το trendy MINI Cooper Hatchback 1.5 136 PS Automatic


Μία δεύτερη επανασχεδίαση για την τρίτη γενιά του MINI – περί αυτού πρόκειται. Η συγκυρία μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς συνέβη 20 χρόνια έπειτα από την αναβίωση του θρυλικού μοντέλου από τον Όμιλο BMW, το 2001.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ.
  • 16/8/2021

Ίσως αυτή η επέτειος για το MINI να έπρεπε να γιορταστεί διαφορετικά, περισσότερο ουσιαστικά. Πώς; Με την επίσημη παρουσίαση της καινούργιας γενιάς τού μοντέλου, της τέταρτης κατά σειρά. Σε αυτά τα είκοσι χρόνια, το MINI, επανασυστήθηκε στους ηλικιακά νεότερους, μεγάλωσε σε μέγεθος, απέκτησε διάφορες εκδοχές του (άλλοτε επιτυχημένες, άλλοτε όχι). Αυτό που κάποτε ήταν η τάση και όριζε την εποχή του, πλέον προσαρμοζόταν στην εκάστοτε εξ αυτών. Ωστόσο, δεν έπαψε να θεωρείται και να είναι το διαφορετικό που πολλοί αποζητούν, όταν πρόκειται για επιλέξουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

Ωριμότερο

Αυτή την εικόνα εισπράττεις μόλις δεις το επανασχεδιασμένο MINI. Τα στοιχεία που υπήρχαν και του έδιναν μια σχετικά φανταχτερή εμφάνιση έχουν εξαφανιστεί κα τη θέση τους έχουν πάρει επιφάνειες που καλύπτουν μεγαλύτερη έκταση εμπρός. Τα φλας, εμπρός και στο πλάι του οχήματος, είναι πλέον LED και δεν υπάρχουν προβολείς ομίχλης χαμηλά στον προφυλακτήρα, ο οποίος έχει αλλάξει σχήμα.

Στο εσωτερικό του, οι κυριότερες αλλαγές αφορούν στην κατάργηση του κλασικού πίνακα οργάνων και στην αντικατάστασή του από την (ενσωματωμένη στην κολόνα του τιμονιού) λεπτή έγχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών, που πρωτοείδαμε στο αμιγώς ηλεκτρικό MINI και στους νέους χρωματισμούς και ενδείξεις της κεντρικά τοποθετημένης έγχρωμης οθόνης αφής.

Το αυτοκίνητο δείχνει ακόμα ποιοτικότερο από πριν, με τα υλικά του να φαίνονται καλύτερα, συγκριτικά. Η γενικότερη αίσθηση είναι ότι MINΙ δεν βασίζεται πλέον μόνο στη σπορ εικόνα για να προσελκύσει το κοινό του, αλλά, αυτήν τη φορά, είναι ωριμότερο σε χαρακτήρα από ποτέ.  Ο δε Ο εσωτερικός χώρος είναι οριακός για τέσσερις ενηλίκους, ενώ τα όμορφα επενδεδυμένα καθίσματα είναι σχετικά σφιχτά σε αίσθηση.

Γιατί βρίσκεται στο μεταίχμιο;

Το πεντάθυρο MINI Cooper δημιουργήθηκε για να είναι πιο πρακτικό για τους επιβάτες του σε σχέση με την τρίθυρη εκδοχή του, όχι συγκριτικά με τους υπόλοιπους εν δυνάμει εμπορικούς ανταγωνιστές του. Η απόδοση του κινητήρα είναι καλή, κυρίως με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα στο σύστημα «Drive Modes». 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
MINI MINI HATCH 1.5 136 PS Automatic

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 9

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 9

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 9

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 7

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 7

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 9

ΣΥΝΟΛΟ83

Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 9,1 l/100 km, ενώ η οδική συμπεριφορά του είναι σπορτίφ, όπως είναι αναμενόμενο. Βέβαια, η σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους ή να τους κουράσει σε ένα ταξίδι. Ωστόσο, αποτελεί συστατικό στοιχείο της ταυτότητας του MINI.

Τα στελέχη της εταιρείας επέλεξαν να καθυστερήσουν την παρουσίαση της καινούργιας γενιάς του μοντέλου για δύο χρόνια ακόμα, ώστε να εξελίξουν όσο το δυνατόν περισσότερο, τόσο την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, όσο και τη  νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτή.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, θα δούμε το καινούργιο MINI το 2023, τόσο ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Μέχρι τότε, το πρόσφατα επανασχεδιασμένο μοντέλο αναλαμβάνει να διατηρήσει τη  φήμη του, προσαρμοζόμενο στα νέα δεδομένα μιας εποχής που έχει αρχίσει να επικρατεί, αλλά δεν έχει εδραιωθεί ακόμα στο σύνολό της.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ MINI MINI HATCH 1.5 136 PS Automatic 2021   TIMH €22.265   ΤΕΛΗ €80,64

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.499, Turbo, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 100(136)/4.200-6.500  ΡΟΠΗ Nm/rpm 220/1.500-4.100

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 7 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 8,3 sec, τελική 207 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 5,6 L/100km, 126 g/km

MINI MINI HATCH 1.5 136 PS Automatic 2021

ΥΠΕΡ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΓΙΑ MINI).

ΚΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΧΩΡΟΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΤΙΜΗ ΕΞΤΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ.